Hellu godmorning.

Hejsan, idag ha rjag en massa att göra :D
Först ska jag till ungdomsmottagningen med malin och hämnta nya P-Piller :D ska diskutera lite också så att alla vet det, nej jag har inga sjukdomar även om några kanske önskade det :P hahha
Driver lite, är på ovanligt gott humör idag märker jag, hhm undra varför :D
Jo jag ska se min efterlängtade uppföljare av mig älsklingsfilm..



TWIIIIIILIIIIGHT NEW MOON.
ååh äntligen den hade premiär i fredags men kunde tyvärr inte gå då :(
Me and Mö ska gå :)

Kanske också ska träffa fia fis i stan innan hon ska på lektion :) lööööv.

Nu ligger min underbart vackra vovve i min säng oc biter på min kudde, den lille jäveln :P hon är lite seg fortfarande men hon blir piggare när det slutar att regna, vem fan gillar regn liksom.
Igår var vi ute ganska mycket i regnet och hon frös jättemycket :( stackaren men fiafis älskling gav oss skjuts hem :) snällt snällt, han övningskörde :) mycket duktig är han. må jag säga.
Det är nästan som att jag känner att jag inte kan köra alls :P kanske bara för han har bättre handledare, min mamma är mentaltinstabil när det gäller att hon inte har all kontroll :P haha



Springa till bussen nu faaaan-.. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0