helt klart, underbart!

Hejsan och godmorgon gott folk.
Vaknade nyss upp med stans huvudvärk. Inte kul alls tog en ipren och satte mig här en snabbis för att skriva lite innan jag ska hoppa i säng igen. Sallyrally är hos underbara maritza idag <3
Vad hade man gjort utan den ängeln alltså, igår gjorde jag en massa ärenden och så och var med underbara fiafis. Vi köpte massa god frukost i stan och åkte hem i regnet till henne och åt :) mätta och belåtna mumms.
Sedan så kom per och fia skulle städa lite så jag och per satte oss och spelade MONOPOL.
Mitt föredetta favoritspel men inte längre fan, gick skitbra för mig i början sedan bytte vi lite gator mm.
Sen blev jag helt fattig sen blev han det, sen blev jag det igen :( och då gav jag fan upp.
Men jag hade dom bästa gatorna iaf. woho.
Sedan åt vi lite mat och jag åkte hem :)
Träffade lilla skruttmalin och vi tog några cigg, gick hem till mig och kollade på greys.
Sedan var det hejdå & godnatt somnade som en bebis bredvid elvis :)
Han njuter verkligen av att få ligga bredvid sin mamma ensam utan varken totto eller sally :)
Att min lilla prins får alla blickar på sig :) haha.

& här har ni honom, världens vackraste på 4 ben.
min lilla bebis, min prins. vackra lilla vovven.

Jag är en bloggnörd. Älskar att läsa bloggar alltså. Har massor på mina favoriter, blondinbellas,Carolina gynning, fortesa hotti mm.
avkopplade på något sätt att bara läsa lite :) haha istället för att ta upp en bok läser jag bloggar.


Nu ska jag hoppa i säng igen och försöka sova bort den dunkande huvudvärken jag har :/ buuuhuu!





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0