Hemma igen & supersnyggblogg!!

Åh jag är verkligen skitnöjd med min blogg som min underbara vän daniel fixat till mig, kärlek till dig!
Min helg har varit lugn har varit hundledig vilket är rätt gött faktiskt :)
Underbara maritza som är så snäll, men hon älskar verkligen sally och jag vet ju att hon har superkul där :D
känns skönt att ha någon man litar på, även fast jag älskar sally mer än allt så är det rätt skönt att vara lite ensam och så också :D
Har umgåst med moster och kusinerna som vanligt, nästan lika bra jag flyttar in hos dom ju :D hahaha.

träffa lilla fia igår med och sov över hos henne, vi var cpskaade som vanlig men vem blir chockad :P
haha, kaffesaken sprack idag med när fia skulle fixa kaffe :O hon fick hett kaffe på hela sig :/ lilla stackaren.
sedan tränade vi mig lite med att bli lite vigare :P då bankade fia i tån så den var helt blå efteråt :O herregud alltså :P ahha, den nu känns det gött i benen kan jag lova alla.

jag har faktiskt kommit över min största rädsla, japp tro det eller ej dom som känner mig väl. Det är glömt det som var är bakom mig och jag har gått vidare äntligen, jag har hittat vägen ut ur mitt lidande.
Känns skönt känner mig så lättad verkligen!


NU ska jag hoppa i säng med mina bebisar och sova imorgon ska jag ner till banken och fixa massa skit..
Blää



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0