måste erkänna, jag saknar skolan.

Jag saknar tryggheten att när man går upp så vet man vad man ska göra.
Jo det vet man när man jobbar också mendet är inte samma sak, jag hade en väldigt bra klass egentligen ja jag gillade inte alla men vafan vem gör det egentlige?
jag vet att många i klassen inte gillade mig heller men vafan jag var iaf rolig. Jag satt aldrig stilla vilket folk irreterade sig på jag fcik skrattanfall mm.
Men jag saknar verkligen det..

Idag just nu ska jag till IKEA med moster och kusin, älskar att umgås med min älskade moster!
Har kollar lite sex and the city idag med det var ju ett tag sen mn hade fram boxen, det känner jag :D

Veckan är ganska späääckad faktiskt, har maassa att göra verkligen vet inte hur jag ska hinna med allting,
Ska träffa alexandra och prata igenom allting som hänt mellan oss, har ju inte varit så bra mellan oss den senaste månaden och det känns, hallå eller vi pratade nästan varje dag, att gå ifrån det till att knappt prata alls är stort.

Nu ska jag ta tummen ur röven också och bestämma med andrea en dag vi ska leka!!


Måste springa, bloggar kanske ikväll. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0