ny blogg, nya möjligheter.

Har inte bloggat på ett bra tag så kände att jag behövde en nystart om jag skulle börja igen..
Jag är mycket gladare känns det som iaf, mår helt okej. Men man tar en dag i taget.

Jag har inte ändrat mycket, håret typ :D
Jag motionerar mycket mycket mer :D känns skit bra alltså.

Nu är resan bokad för fjällen också, jag, min favorit moster anna & lillanton. juste självklart sally också.
Man kan väl inte lämna henne hemma heller :D

Imorgon är det en stooor dag för min älskade fia, hon ska göra sitt teoriprov.. wooho!
fan håll tummarna allihopa, jag vet dock att hon klarar det 8) hehe.
Nu ska jag skriva lite på msn men det är skitkul att vara tillbaka iaf.
hahah kolla in ögat :P


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0