Oförglömligt, otroligt. Så längesedan

Sitter och kollar på gamla fina bilder på bilddagboken, bilder från gamla tider.
Åh herregud så mycket man saknar det.

-Temptation
- Eklanda skolan
- Björnareds tiden
- Stockholm
- Umeå
- Varberg
- Fjällen

& en massa mer, mest saknar jag dom man umgicks med.
Jag hatar att jag har glidit ifrån många eller att vi har glidit ifrån varandra.
På ett sätt känner jag att ni är totala främlingar för mig men ändå så vet några eller en av er syftar jag mest på vet ganska mycket om mig & allt jag har känt under tiden vi umgicks som mest.
Tycker att det är fruktansvärt sorligt att det blev som det blev..
Men vi bor på olika ställen har olika intressen mm.
Önskar bara att vi kunde prata så som vi en gång gjorde.

Nog med deppigheter, Sitter hemma hos moster på timpans dator :) han är ute och springer så duktig han är min lilla kusin. Jag & sally är det som är här.
Mysigt som alltid, dricker lite kaffe och göttat mig med min älskade moster..
Nu ska hon in och kolla lite porr på datorn ;) haha



Ciao mina älsklingar :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0