Om ändå någon kunde fixa min blogg....!!?

Jag kan inte photoshop, jag är riktigt dålig på det plus har inte det på min dator.
Jag vill inte ha denna fula bakrund vill ha min egen :D
Någon som kan hjälpa mig med ny design?

Just nu kollar jag på film, känner mig mycket mycket bättre nu.
Ska snart ta & sova men först blogga lite tänkte jag.

Jag gillar trygghet, älskar att känna mig trygg i migsjälv och vart jag än är.
Jag är förvånad att jag kände mig så trygg i dina armar:S
Brukar känna mig så blottad men inte då, eller iaf inte lika mycket.
. Är redo att erkänna en sak idag, jag är rädd jag är livrädd för förhållande.
Det skrämmer mig in i skelettet, jag vte inte vad det är men jag vill inte bli sårad eller såra. Vill inte ha det som vissa jag känner. Jag vill hitta min andra halva, han/hon som gör mig hel.
skrattar med mig, tröstar mig när jag är ledsen, som man kan prata med, en som är ärlig & trogen, en som älskar mig bara mig. Jag vill ha löjlig romantisk kärlek jag vill ha trygghet och känna detta är rät, varje dag.
Finns sådan kärlek och isf vart?
Jag önskar bara att den kommer snart, börjar bli väldigt trött på att vänta.

det värsta är att jag tror jag hittat en, men den personen ser inte mig så som jag ser den, men jag hoppas att med tiden att personen öppnar sina ögon och ser att jag är sann, jag är här. Jag kan göra saker själv och jag vill dela allt tillsammans, önskar bara att du såg mig.


Sova nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0