Sex and the city

Godagens, som sagt tog jag sprutan nyss och har så jävla ont i armen fortfarande.
Men så farligt är det inte egentligen fattar inte alla andra blev as sjuka :P ahhah
Suttit och läst en massa bloggar nu, rätt kul faktiskt :)

Här har ni några av dom..
http://ljusetshemlighet.blogg.se
det är idas blogg, mycket musik är det och alltid lika kul att läsa :) hehe

Kanske ska till moster en sväng senare :)
skulle vara mysigt har ju inte träffat henne på några dagar :) hehe.
hur ska jag klara mig utan henne i så många dagar :P haha.




Nu gör jag det.
jag har en hemlighet som alexandra & ewelina vet bara just nu..
jag är  B i s E x u E L l
jag tänder inte på mina vänner, vet att några kanske inte kan acceptera det.
men det är jag, bara jag :) inget har förändrats faktiskt..

många tycker kanske att det är omoget men, lättaste sättet.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida

min blogg är bäZt! :)

2009-11-27 @ 17:31:41
URL: http://ljusetshemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0