Skrivsuget börjar nu.

Fick sådan himla lust att skriva lite nu bara är lite rastlös nu innan jag ska hoppa i säng, om jag nu får plats jag tvekar på det. Mina små vovvar tar mer plats än vad man tror, dom som sovit i samma säng som någon av dom vet :D.
Jag älskar verkligen detta med blogg, ibland man tröttnar ju lite ibland och vet inte vad man ska skriva riktigt.
Jag är helt galen i andra avenyn jag vte inte varför, helt okej serie men jag är verkligen helt tagen av den.
Min favorit är helt klart Roxanna, som spelas av fortesa hotti! Hon är helt supergrym enligt mig då.

Jag har kommit fram till efter mycket tankeställande att jag är stans största filmtönt, ser ganska mycket film jag älskar verkligen film. Har fasnat för skräckisar nu, idag såg jag Gag & the hills run red, gag var äcklig som fan inte läskig men äcklig, typ j a g s p y r ä c k l i g. haha.
The hills run red var inte så bra faktiskt, tror många tycker det men jag gillar inte sådana filmer som är så overkliga på något sätt. Det ska verkligen se äkta ut för att jag ska bli rädd. eller jag blir rädd för det mesta men ajja, nu börjar fingrarna krampa lite på mig så det är väl dags att sluta nu och hoppa i säng ska ju upp ganska tidigt imorgon :)


M I N  L I L L A  Ä L S K L I N G !
Sov gott puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0