6 timmar sedan

För exakt 6 timmar sedan skickade sara mig ett sms. Där det så väl stod att hon åker in.
OMG hon ska ha en bebis. bebis bebis bebis.
Men ringde nyss hem till henne för jag anade att robert hennes lillebror var hos dom och passade hunden.
Han sa att dom är kvar där men ingen bebis har kommit. ÄN!
Åh jag blev så uppspelt fast det är fan farligt med goda nyheter för mig på morgonen, särskilt innnan jag har varit uppe och kissat :O..
Fast jag kissade inte ner mig.
jag sitter nu och väntar på alexandra som ska komma om hon nu inte kommer tidigt så ska vi mötas i stan för hon ska med på min körlektion. härligt va!
det hon inte vet är att vi har hård inbromsning idag :P hahaha
ska bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0