arg hannah, mycket arg hannah

fick nyss ett intressant sms av min mamma som skriver:
- carolina har blivit misshandlad, är på sjukhuset!
fatta min reaktion, visste att carolina skulle dricka men ärligt talat hon är inte den som åker på stryk tydligen så hade någon äcklig kille kommit in och bara skallat henne..
okej att jag vill nita henne ibland men allvarligt talat, en kille slår en tjej, det är det mest patetiska i historian. Väx upp pojkar, och för alla som känner mig så vet ni att jag kommer att hitta denna killen. För han eget bästa hoppas vi väl på att han redan är död.
Om inte kommer han nog önska det, ingen rör min syster!

Kommentarer
Postat av: bella!

godmorgon! ♥

vad ska du hitta på för roligt idag då? kramar!

2010-04-24 @ 10:02:23
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0