dålig update

jag vet jag vet, jag suger just nu på att blogga men igår var en dålig dag.
I lördags var jag ute med sötnosen Anna från pomono ( aka arbetsförmedlingen) vi satt hemma och drack lite, jag hade dock inte ätit något så jag blev ganska full när vi gick.
tog bussen till stan bytte till spåret mot flame, ofcourse.
Vi tog oss varsin cider, och folk som känner mig vet att jag tl iaf en del. Men jag blev sååååå packad av det jag drack hemma att jag behövde fan inte mer, vi dansade och sjöng. Awwwsome time..
Det var massa fransmän där, haha dom var riktigt roliga vill jag säga.
Några punkrockers som dom kallade sig tyckte om mitt hår :P haha
fick en massa komplimanger om mitt smink mm.
hihi jag vet att alla var typ fulla och kanske inte ens menade det men jag tycker det är trevligt med komplimanger ändå.
Anna får ett samtal av en vän som har vip bås på hard rock, bjuder oss på all dricka om  vi bara kommer :D
Så vi ska ta vagnen, jag börjar känna mig riktigt dålig går bakom ett hörn och ja jag vet äckligt men jag kräks. och det gör jag igen vid vasa platsen, och då kände jag verkligen no hard rock for me.
Så jag följde anna till hard rock sedan gick jag till spåret men då var det fett lång väntetid så jag tänkte att jag går så länge. jag kom fan till krokslätt innan spåret kom, och jag var onykter illamående och ont i fötterna, aka gick inte fort alls.
När jag kom hem till rävekärr var det bara att slänga av skorna jackan, kissa och ta ett fett stort glas vatten svepa det och försöka sova.

vilket jag lyckades med, men igår var jag bakis, verkligen bakis.
Men nu är det bra och jag ska iväg på väktarbesök med anna och pomona :D
See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0