I don´t wanna know

Jag vet inte vad som egentligen händer, vad som är vad.
Vi går om varandra hela tiden nu känns det som.
Men det är upp till dig lite med jag har sagt mitt.
Jag vill inte förlora dig men jag vill gärna veta att det du säger är äkta.
Jag älskar dig det gör jag verkligen min vän och du vet att du är det bästa som hänt mig just nu.
Du är så sann vad jag vet nu iaf men jag tar ingen skit och det ska inte du heller.
Jag älskar dig och jag hoppas du fattar att det jag gjorde i fredags var inte fylle grej utan jag blöev sur och jäävligt arg

Kommentarer
Postat av: bella!

fin blogg ! hur mår du idag? kram! :)

2010-04-07 @ 17:47:37
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0