inte så bakis, faktiskt.

Jag drack ändå rätt mycket igår.
Kvällen var fett lyckad med gott sällskap och alkohol med lite sång därtill.
Tills jag hör ett litet äckel säga till min vän RuTaN:¨
- E**lie, jag kommer alltid att se nedvärderande på dig.
Hur fan kan man säga så?
jag flippade ju och sa till honom att be om ursäkt men det kunde ju inte grisen göra.
Han fick sig en fet örfil och förstörde resten av kvällen.
Det blev ett allvarligt snack med ****** och tårar.
Jag tycker verkligen inte att jag gjorde fel, däremot är jag besviken att jag inte nitade till honom riktigt.
Han ska aldrig nedvärdera mina vänner. Han är nog det äckligaste jag har sett alltså. fyfan!


Jag vet inte vad som blir längre.
Blir det turkiet eller inte, jag har ingen aning..
för DU vet hur jag tänker och jag fattar inte egentligen vad som händer.
 
Men jag vet iaf att jag har bilder från den underbara kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0