just wanna have fun.

ska skriva av mig lite nu tänkte jag innan min körlektion.
jag har svårt att lita på folk, och att folk sviker löften mm gör det verkligen inte lättare.
jag vet att jag kanske dömer mina vänner för det asholes har gjort in the past men det är väl ganska självklart för dom har förändrat mig som person till någon jag inte vill vara men också gjort ett sk skal around me.
jag kommer nog ha det skalet till dom jag umgås med slutar att strula till det...
jag vet att jag har alexandra, vi kanske inte ses mycket men hon strular inte med mitt liv.
Hon säger sanningen till mig jag uppskattar det.
henne uppskattar jag till 100 %..
det är svårt att uppskatta mig för den jag är. Men jag vet att jag har både för och nakdelar
jag är glad
jag kan bli jävligt arg för småsaker
jag är rolig
jag kan underhålla
jag säger vad jag tycker
jag tar ingen skit från någon.
jag hatar skitsnack.
jag tål inte vänner som sviker, dom kan jag lika gärna klara mig utan.



jag kanske är svår som person men valet är liksom ditt.
väljer du att vara min vän gå fan inte bakom ryggen på mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0