just wanna live forever

Let us die young or let us live forever.
We don´t have the power but we never say never.
Dagen har varit lång och den är verkligen inte slut än.
Började med möte på pomana klockan 10-12, sedan hem till eklanda och hämtade elvis och bar mig av till Rävekärr för att hämta lille sally, tog vagnen till lackarebäck där vi mötte upp Anna, Lotta, Felizia & deras två doggs, Vera en Chiwauwau & Sakk En mega rottis :D göörrafin.
Vi var lite reserverade om hur sakk & sally skulle reagera på varandra men det gick super bra, han juckade loss på henne. haha hon ska nog löpa snart, hihi men det var roligt.
Elvis och vera hade verkligen kul dom två med, dom är ju lite samma storlek.
Mellan Sakk & Sally är det en väldig skillnad haha, men det var kul att det gick så bra. sedan kom kusin och hämtade mig på bron, så jag o sally& Elvis åkte moppe :P haha.
Men nu är jag äntligen tillbaka i Rävekärr :D wohi, men det blir nog att chilla idag alltså :)
Är så himla seg i skallen och behöver vila mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0