Kan inte förstå det riktigt.

Vi har kanske inte umgåts så mycket men vi har ändå haft en kontakt med varandra.
Du finns alltid där för mig om jag behövde någoting.
Kan någon ens förstå att detta är for real?
Jag fattar verkligen ingeting alls, känns så himla overkligt.
att just du, du som är så tvärt emot.
Men nu är det så, det har hänt.
Det jag vill säga är att jag älskar dig, & saknar dig



Idag är det fiol som gäller för mig och molly, yippi. NOT! Är cptrött och funderar på att sova lite till. Men vet inte om jag kan somna om så jag satte mig här istället och glor på bloggar. Svinigt tråkigt. Men ska fixa lite med håret och mina kläder tills idag och på fredag för då blir det party á la RuTaN. Vi hörs sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0