Nu börjar jag gå in i dimman.

Idag är det exakt en vecka tills jag blir 20 år.
& eftersom min älskade prinsessa RuTaN inte kunde vara med och fira mig då så har vi betämt att vi ska festa idag istället, så det ska bli fett najs! Så det kommer bli in i dimman och hes imorgon förhoppningsvis.
Jag hoppas på en lyckad dag/kväll!
Tagga tagga tagga tagga!

Ska in till stan och fixa det sista av mina saker sedan är jag redo att rocka stan :P
haha, fan va fult.
Blir pizza och förkrök @RuTaNs place :D
även där vi fixar oss tror jag om jag inte fattat hela dagen helt fel :p haha



Nu ska jag springa. puss

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Grattis i förskott:)

2010-04-02 @ 12:15:22
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0