something to read.

1. Hur gammal är du om fem år?
25 år och 17 dagar typ.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Sally nu iaf, blir väl fler senare :D

3. Hur lång är du?
Kort, exakt 159,9

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Wallander, luftslottet

5. Vem ringde du senast?
Alexandra

6. Vem ringde dig senast?
Anna :D

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Jag kommer imorgon,ska lämna cv i stenungsund

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS SMS SMS SMS SMS SMS SMS! + TELEFON!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
japp skilda.

10. När såg du senast din mamma?
2 dagar sedan

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa

12. När vaknade du i dag?
tjugo över 8 snooozade

13. Vilken är din favoritjulsång?
Hej mitt vinterland!!

14. Vilken är din favoritplats?
Ehm än så länge, LONDON!

15. Vilken plats föredrar du minst?
I skolbänken på en tråkig lektion.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
hoppas jag bor på landet :D

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Blev inte rädd så ofta :P

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Ett skämt på facbook ( akta en haj, - så var det bara zlatan som simma på rygg.)

19. Hur stor är din säng?bärbar dator?
helt ok, min mini bärbara är liten :P

20. Har du stationär eller
Båda

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
T-shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen?
6

23. Hur många landskap har du bott i?
Ono

24. Vilka städer har du bott i?
Frölunda/flatås, åby och eklanda och stan under en period

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota or strumpor inne, skor ute

26. Är du social?
Brors nog på vem du frågar!!

27. Vilken är din favoritglass?
Ingen speciell

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Blåbärspaj och kladdkaka och allt annat onyttigt.

29. Tycker du om kinamat?
hell yeah

30. Tycker du om kaffe?
Absolut !!

31. Vad dricker du till frukost?
OM jag nu dricker något blir det oftast jouice eller vatten.

32. Sover du på någon särskild sida?

njea olika

33. Kan du spela poker?
Nej

34. Tycker du om att mysa/kela?
Abolut, men med rätt person

35. Är du en beroendemänniska?
I vissa fall ja................

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
JAOPP!! =)

37. Vill du ha barn?
absolut.

38. Kan du några andra språk än svenska?
English

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Big nono

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bara det är varmt och inte finns maneter spelar de ingen roll.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Något bra :P haha

42. Äger du dyrbara smycken?
Skriver jag det här vill ni bara komma hem till mig ;)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
desperate housewifes, couger town & AA

44. Kan du rulla med tungan?
Jooo

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Några få :)

46. Sover du med gosedjur?
Min hund?

47. Vad har du för ringsignal?
köp varmkorv

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ofcourse

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en nalle ?!

50. Flirtar du mycket?
yes

51. Kan du byta olja på bilen?
Klart. ha ha ha

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej. har fan inge körkort ju :P än

53. Vilken var den senaste boken du läste?
körkortsteori

54. Läser du dagstidningen?
ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nopp

56. Dansar du i bilen?
Dansar?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
NRJ

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Alexandra

59. När var du i kyrkan senast?
hmm, någons konfirmation

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Min gympalärare

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
4 dagar och dt var too mutch

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
fyfan, ingen.

63. Vad lyssnar du på just nu?
Sallys snarkande

64. Har du varit med i tidningen?
Självklart

65. Vad är det konstigaste du ätit?
sushi. blää

66. Vem såg dig naken senast?
alexandra tror jag.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
red and white

68. Hur imponerar man på dig?
Man är snäll och visar sin goda vilja. Människor med dolda talanger är alltid imponerande, om dom vågar vis vad dom kan vill säga.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Rutan, alex eller fia

70. Har du någon piercing?
jao, öronen och näsan haft i tungan.

71. Din största vinst?
stjärnvinst på liseberg?

72. Civilstånd?
free

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Fejjan

74. Är du fåfäng?
Kanske ?

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Ja

76. Hur gammal är din pappa?
Jag skäms, har ingen jävla aning 52?

77. Vilket är ditt drömjobb?
Veterinär

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Bli det jag vill.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
hundar, hamster, kaniner, möss & hest

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Att jag vill bli veterinär

Att jag förlåter fel vänner

Att jag inte kan slåss ( bara haft tur)

81. Svär du ofta?
För ofta

82. Sverige när det är som bäst?
Summer summer & Orust

83. Kan du åka slalom?
Nej

84. Vad har du ätit i dag?
Ingeting

85. Vad har du för utbildning?
Serveringspersonal, kock och hotell reseptionist

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
hahahhahahhahahahhaha.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
hahahahhahahahah

88. Vilken är din bästa egenskap?
jag säger vad jag tycker. och är ganska snäll

89. Vilken är din sämsta egenskap?
jag säger vad jag tycker.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Historiska personer... Hmmm ?

91. Saknar du något?
Ja, massor

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Självklart när ska man annars få presenter och allt ska handla om bara sig?

93. Vad gör dig ledsen?
Tråkigheter.

94. Vad gör dig glad?
Alla jag känner!! :)

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nähä kommer hända i framtiden hoppas jag

96. Vad ska du göra i helgen?
Ingen aning, det är ju bara måndag

97. Vad är det knasigaste du gjort?
en massa.

98. Vad har du för laster?
en massa

99. Vem är din förebild?
En person med god självinsikt, som inte tar någon skit, GRYNET!

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Åka till stan ciao!


Kommentarer
Postat av: bella!

kolla in mina första bilder med min nya systemkamera på bloggen! ♥

ha en bra kväll!

2010-04-26 @ 20:55:11
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0