djuren är en del av vilka vi är.

Fick ett mycket irreterade mejl igår från en anonym.

Fråga:
Du säger att du skulle dö om någon av dina djur dog elelr att du behövde avliva dom?
det är förfan vara djur vi snackar om ?


svar:
Anonyma idiot. Mina djur är en del av vem jag är dom är som mina barn, dom är en del i våran familj det är allas djur. Alla/dom flesta som har djur skulle knappt klara sig utan dom varesig det är en hamster eller en katt eller häst whatever. Att veta att ens djur ska dö eller behöva avliva den är det jobbigaste som finns kan jag tro jag vill inte ens tänka tanken Jag har haft flera vänner som behövt ta bort sina hundar,katter och hästar.
och folk kan med och säga det är ju bara en katt etc.
Ni är helt störda kan jag bara tillägga.
Jag kan verkligen inet förstå hur man kan med att säga så.
jag älskar djur, älskar verkligen djur.
Är lite rädd för vissa men vafan, typ höns.
Men skulle aldrig vilja att något djur ska dö.
Inlägget spårar ut totalt.


jag lider verkligen med dom som måste ta bort ett djur, R.I.P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0