efter 12

Blogg logg.
har varit mycket dålig på att skriva och jag skäms för jag har haft lite att göra så kan inte skylla på att jag inte har någon tid för det :/..
Igår eller nu är det i förrgår fyllde lilla fia år, alltså zophia.
20 år inte illa. systemet och allt :D
Idag eller ja igår hade hon myskväll med massa gott och massa spel.
Fyfan var riktigt kul alltså, inte spelat spel på hur länge som helst.

Tråkiga var att när jag skulle åka hem då vid 23:00 tiden typ så går inte  mina bussar mer från bron tydligen. Och det var en massa skumt folk. Jag blev lite skraj och var på lite depp humör.
Så jag gick hem så sent på kvällen. Massa jävla puckon var det som skrek " död åt alla svartskallar" mm. fyfan idioter är dom..

Men iaf jag har varit lite nere på sistone, jag vet faktiskt varför också.
det är ganska ovanligt.
Men jag känner mig ganska värdelös, jag vill inte vara allas singel vään. varför kan jag inte få hitta någon?
Jag faller alltid för idioter, eller sådana som inte vill ha en relation.
Jag har också en tendens att hitta fel i alla jag träffar, det inte vad det är men så är det bara.
Jag hatar verkligen att vara jag ibland.
vill ha det lika mysigt och gosigt som ALLA mina andra vänner.
Typ man sitter och fikar med en vän så ringer killen/tjejen och kompisen sitter och gullegull pratar och sedan frågar är det ok om min bebis kommer typ..
jag vill med ha en som kan komma som jag kan pussas med framför vänner, som jag kan vara glad med, mm..
Jag vet att jag är ung och att det finns någon där ute för mig. Men varför ska just jag vänta i 100 år på honom eller henne?
Varför just jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0