if i only could make a deal with good.

jag läser rätt mycket bloggar.
& har varit med om en del.
en sak man ser ofta är att folk alltid förlåter en som är otrogen, eller ofta iaf.
har någon sårat dig så, haft sex med en annan fast han/hon säger att han/hon bara vill ha dig.
Är det inte något fel då?
patetiskt, att man kan ta tillbaka någon, att man ens kan ha sex med personen igen efter det.
jag blir äcklad av det  t o m.
jag vet inte varför jag gör detta inlägg, kanske inte ens någon som läser men om någon gör det.
Kom fan ihåg.
otrohet är det värsta som finns, spelar ingen roll om du är "full" som är den värsta jävla ursäkt man kan ge en annan person..

Om man har varit otrogen eller att ens partner har varit det mot en själv, då passar ni inte ihop. det är fan min åsikt.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0