jag är så trött på dig.

är trött på ditt snack
är trött på ditt humör
är trött på din stil
är trött på ditt klagande
är så jävla trött på dig.

jag hatar när du klagar
jag hatar när du svär
jag hatar när du säger att jag är korkad
jag hatar när du pratar om min vikt
jag hatar när du tar tillbaka löften
jag hatar när du ljuger
jag hatar när du inte bryr dig
jag hatar när du bryr dig
jag hatar när man inte vet vilket humör du är på
jag hatar att du inte fattar att jag inte vill prata

jag älskar att du är du
jag älskar när du är glad
jag älskar att du försöker prata med mig
jag älskar dig när du är glad
jag älskar när du skrattar och skojjar
jag älskar dig (ibland)


jag börjar tvivla på om du älskar mig, det känns inte så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0