längesedan

aloha.
Det var inte igår jag skrev:/
men jag har faktiskt varit lite slö på att blogga i största allmänhet men nu är jag tillbaka vafan :D
Idag skulle jag på möte på kära arbetsförmedlingen vilket är tråkigt och jag kände bara inte för att gå men på bussen träffade jag en go vän till mig som jag verkligen inte sett eller umgåts med på åratal lille Emelie, det var jävligt roligt att se henne, hon skulle också dit så gött med trevligt och roligt sällskap :D hon lyste verkligen upp tillvaron. Vi skrattade och pratade vilket ledde till att jag  följde med henne hem på kaffe vilket behövdes :D jag köpte en soppa + hundmat ( till sally&totto) för jag var vrålis och kunde inget annat äta eftersom jag var och spände min tågräls igår. Så jag fick göra min goa soppa hemma hos henne tack&lov för annars hade jag typ blivit smal :P haha. vi pratade och skrattade som vi båda var i behov av . Vi hade glömt av hur bra vi kommer överrens verkligen :D Vi MÅSTE börja umgås mer tycker jag ! En riktigt bra start på dagen iaf, sedan avr jag på möte på socialen för ekonomiskt bistånd.. usch alla dessa möten mm.

Hur segt som helst..

 

juste jag har glömt att berätta om fjällen. Det var jättemysigt, fick fittigt ont av mina pjäxor så fick byta det blev bra i 1 dag sedan fick jag byta igen.. vilket är så dryg men sedan försökte jag bita ihop. gjorde frukansvärt ont men jag kunde åka iaf. provade även att åka snowboard vilket är fett svårt. fattar inte hur folk ens kan svänga med skiten :P hahaha jag måste sett ut som en valross på planka typ :P hahaha. men vi hade kul. Hade mysiga kvällar och många skraatt. Var skönt att bara komma iväg lite med.

Nu ska jag slappa lite och kolla lite Tv.

men här har vi lille emelies blogg med, http://itsmellslikeemo.blogg.se/.. PUSS


Kommentarer
Postat av: Ellia

Jag hade sjuuuuuuuuuuuuukt kul idag. Ey, du jag och Turkiet. Jag ska genast börja jobba på min magdans. Vi ses på måndag baby.

2010-02-23 @ 20:06:01
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0