lyckad gårkväll/natt

riktigt kul att festa med lillasyster och dom :D
haha, blev att dra till opal för att möta systers "kille". Vi var 8 st och dom som redan var där var väl 7 eller något, riktigt roliga figurer, alla pratade med alla :)
vi drack och hade det riktigt trevligt dans och skoj!

hände en del, julia tappade sitt örhänge och vantar, carro och elin ramlade runt vilket ledde till att carro tappade sin telefon som hennes "kille" sedan hittade tack och lov.
Folk ramlar hela vägen hem verkligen :D
klockan var väl 3 när vi var på frölunda och tog bussen till radiomotet och sedan fick gå därifrån, var hemma vid 4 och då hade 751 börjat gå igen :P
hahha. cpskadade bussar som aldrig går till jävla eklanda, man blir ju galen.

 

måste väl komma men ett litet sanningsmeddelande.

jag är inte så stark som jag en gång var. Jag klarar inte saker som jag gjorde förr. Det gör mig ledsen att det har skadat mig så mycket, trodde inte det egentligen men så är det. that´s me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0