segern är jackies!!!!!!!

Gud va glad jag blev när jackie och patrik vann, jag tycker jackie har spelat ett bra spel. Hon har aldrig spårat någon förutom greta då men en gång liksom genemot alla andra liksom?
Hon är helt klart den goaste på paradise, alltid glad men har mycket känslor och jag tyckte verkligen att dom två skulle vinna hela skiten!
YES!!!
snacka om att jag sov gött igår :P haha


Idag vakande jag av att det var sviiiiiinkallt i mitt rum, jo för smartahannah hade fan öppnat fönstret.
shit alltså höll på att frysa röven av mig, tur att både sally och elvis låg under täcket med mig, mina små kringlor.
När jag hade stängt och skulle sova lite till ( trodde klockan var mitt i natten) ringde mitt jävla alarm.
fick lust att slänga mobielen in i väggen liksom :P

Nu ska jag till gravidsara och roa henne :D
hon har dragit ut en tand idag så ska hjälpa henne med lite stuff! :D


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0