stan idag

ska snart till stan och träffa zophia.
Vi tar väl en fika eller något och tjötar lite bara.
rätt gött ibland att bara komma iväg.
Imorgon ska jag ju på intervju.
Är lite nervös men det ska nog ordna sig.




Ett litet utbrott.
jag kan inte förstå hur man kan vara så beroende av en annan person att man fan inte ens kan umgås med andra utan att ha med dom eller behöva fråga om lov att få umgås med vänner?
vad fan är det liksom?
Jag tycker det är helt sjukt..
Om det är så ett förhållande ser ut då ska jag förbli singel.
jag förstår inte?
ni beter er som små möss och era killa/tjejer är osten
usch usch..



TACK & HEJ!

Kommentarer
Postat av: Marie

Kanske är en partner med stort kontrollbehov med i bilden?

Sen är det ju olika från förhållande till förhållande, vi är ju illa tvugna att kolla med varandra först, med tanke på lilleman=)

Hoppas du har det bra och att vi kan ses SNART=)

2010-02-02 @ 11:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0