take me back in time.

Dagen fråga:

VARFÖR I HELVETE FÅR ALLA BARN I MÖLNDAL LEDIGT VECKAN UT IGEN??!?!?!!?

, jo pga rasrisk, vafan varför fick inte vi mängder snö n'r jag gick i skolan detta är så orättvist. plus detta betyder att mina småsyskon är hemma ännu mer :P hahahaha åååh.
där fick ni mitt lilla utbrott för dagen.

jag tog en liten sovmorgon idag, fick en överraskning där nere, sally hade tydligen diaree inatt. stackaren. ändå var jag ute med henne vid 12. vafan är detta ätit för mycket snö?
sedan kom hon in och la en stor kräkpöl. som luktade allan. fyfan i helvete gött att få det som överraskning på morgonen liksom. fyfan så in i duschen med henne som straff fick totto med följa med, det behövde hon.
Men nu är dom rena och bra igen.. tack&lov.

nu ska jag slappa lite se om jag kan äta lite kanske.
hoppas på det iaf. är så hungrig :/

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0