trött och sliten idag.

gårdagen bestod ju av träning på morgonen i ca 1 ½ timma, rätt hårt men fan va gött det var :D
sedan bar det av till ishallen i åby, träffade några gamla vänner :)
chrille vilken goding, visste faktiskt inte att han spelade hockey.
man var ju sexigt osminkad och sliten som en gnu :D men vilka goa killar alltså, sjukt kul!
Sedan kom hela mollys klass med föräldrar och syskon, vi åkte lite, fyffaaasen va jag suge, och foten gjorde så¨jädra ont alltså.
men jag överlevde det var skkit kul ;D systrarna var skitduktiga.

nu sitter jag här trött som en jag vet inte vad :D haha fan va jag klagar.
ska snart träffa lille malin som jag inte träffat på ca 3 månader :P
herregud. hur har jag klarat mig :P
Ska bli asnajs att träffas iaf.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0