200 frågor om mig, hannah severin!


Namn: Hannah Sylvia Eva Severin
Dagens datum: 16 januari 2010


1. Vem är du? En ung arbetsökande som törstar efter jobb.
2. Attityd: Oftast positivt & glad, men kan vara olika från dag till dag.
3. Ålder: 19 år , 7 månader & 7 dagar.
4. E-post: [email protected]
5. Hemsida: bloggen helt klart & facebook då kanske.
6. Du kommer från: från början är det Västra Frölunda/flatås.
7. Du bor: Just nu i Eklanda .
8. Mentalitet: ?? hmm?
9. Civilstatus: Singel
10. Stjärntecken: Väduren
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? va?
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Internet Explorer...
14. Din bästa egenskap: glad, skojjar ofta. mycket känd för mina asgarv. En posetivperson oftast!
15. Din sämsta egenskap: är nog att jag brusar upp ganska fort.
16. Husdjur: har ju min lilla franskbullg, 2 chiwauwau & tidigare haft en ponny :D
17. Familj: Familjen består av mamma, 2 småsystrar, hundarna & massa plastsyskon :)
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Min mun, den är bra på allt ;) snuskigt dt lät.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Jadu, vet inte...gillar min kropp som den är, trotts fel och brister
20. Jag sover: Helst i min egen säng.
21. Djur jag är lik: Ja, inte vet jag, valross kanske :P haha, tror mer på apa. av någon cool sort
22. Tror du på något? Spöken och andar.
23. Frisyr: kort kort kort kort med tuppkam.
24. Hårfärg: blonderat med röd slinga i luggen
25. Ögonfärg: Blåa vackra ögon :)
26. Längd: samma som håret kort kort kort 160.
27. Vikt: åh ska vi gå in på dt, sanning 66 exakt vägde mig igår.
28. Skostorlek: 35-37
29. Gillar: Människor som bryr sig, mina hundar/alla djur in the hole wild world.
30. Ogillar: djurplågare (borde dödas), falskhet/otrohet, ovänner & egotrippade miffon.
31. Favoritmat: Hmm, vet inte. Älskar ju mat! allt utom lök
32. Favoritglass: vanlijglass med krossad choklad
33. Favoritdessert: glaaaass
34. Favoritpizza: Hawaii, med tzatiski vid sidan :D mmm
35. Favoritdryck: ISKALLT VATTEN finns inget bättre, & kaffe såklart
36. Gillar du godis? Japp!
37. Isåfall vilken sort? Alla, nästan.mest lakris
38. Favoritdrink: gillar inte drinkar. öl!
39. Favoritfilm: För tillfället många, men får nog säga johan falk just nu! mmm frankwagner *dräglar*
40. Favoritdag: Fredag...
41. Favoritklädesplagg: olika beroende på humör.
42. Favoritbok: Det är också många, i taket lyser stjärnorna, män som hatar kvinnor triologin
43. Musiksmak: Väldigt blandat.
44. Favoritdoft: Rosor & sommar
45. Favoritblomma: Vita orkideer & rosor.
46. Öl eller vin? ÖL !
47. Liknar du en kändis? Vet inte, gör jag? Hade gärna gjort det...men vilken...
48. Senast köpta skiva:  miley cyrus /hannah montana till lillasyster i november.
49. Senast film på bio: Göta Kanal 3 det var faktiskt igår :D
50. Bästa låten i världen: Oj, vet inte. Just nu är det nog what can I say med dead by april :)
51. Senast lästa bok:  just nu är dt 14 år & till salu
52. Favoritförfattare: stieg larson får jag nog säga faktiskt.
53. Skriver du dagbok? bloggen typ :D
54. Bästa årstiden: Alla årstider har sin tjusning! men sommaren är min årstid!
55. Älsklingsfärg: Hmm, det varierar. svart, rött är dom vanligaste :D
56. Skulle aldrig ta på dig: En kortkort kjol & magtröja
57. Vad ville du bli när du var liten? äga en godisaffär
58. Blev du det? Nä, satsar på någo som hjälper folk istället :)
59. Brinner för: En massa saker, djur & hjälpa människor.
60. Sportbil eller familjebil? vill ha en mer familjebil  tror jag :)
61. Katt eller hund? Helt klart hund! Men jag gillar katter med, lite iaf.
62. Har du nån nojja? Mmm, jo om jag inte har allt under kontroll blir jag nojjig
63. Fobier? fötter, att någon ska ta på mina fötter hatar sånt. blääsch.
64. Deppig eller glad? Det växlar, men oftast glad...hoppas jag..!
65. Politiskt insatt? INte så mycket som jag borde.
66. Värdesätter du ärlighet?Ja, jag värdesätter ärlighet väldigt högt!
67. Brukar du dra "vita lögner"? Det händer.
68. Är det ok med vita lögner? Om det inte skadar någon annan eller vållar problem för någon annan.
69. Känner du en mytoman? Inte vad jag vet, men det finns säkert någon i vänskapskretsarna eller i skolan.
70. Har du pojkvän/flickvän? noppsi
71. Är du kär?  nej kan nog inte bli det heller.
72. Hur tidigt stiger du upp? vardagar kvart i 7 annars när jag vaknar/när hundarna väcker mig
73. Är det bra eller dåligt? Ja, det beror på. Är ganska trött presic när man vaknar men sedan kommer man igång.
74. Vem/vilka vet mest om dig? zophia.
75. Gillar du att slåss eller? Nä, helst inte. kan nog inte slåss egentligen adrenalinet som gör allt :D
76. Vad har du på dig just nu? mjukisar, elinsstora t-shirt & raggisar.
77. Vad ska du göra ikväll? dricka lite alkohol :)
78. När var du senast riktigt full?  hhm när ida var hos mig tror jag :9 japp dt var det.
79. Är du seriös? Oftast, beror på vad som sägs och vem jag är med.
80. Hur många handväskor äger du? En del, men inte överdrivet många...tillräkligt med andra ord.
81. Hur många bilar har du/ din familj: mamma har en.
82. Hur många biologiska syskon har du? inga om man säger det så. men räknar alla mina plats/halvsyskon som mina biologiska
83. Isåfall, vad heter de? Julia, Carolina, Molly, Selene,Gethro,Max,Kevin.Mikael&Mikaela
84. Hur många timmar sover du per natt? I genomsnitt 6-7 timmar tror jag.
85. Vem är snyggast i världen? Vet inte. just nu joel kinnaman
86. Vad är du allergisk mot? lök, & falska människor.
87. Ska du duscha idag? Japp, snart.
88. Vad är det för veckodag? Lördag
89. Vad är det för datum idag? 2010-01-16
90. Vad gör du nästa år? ingen aning alls.
91. Är du likgiltig? Nä, väldigt sällan. Bryr mig och känner alldeles för mycket oftast.
92. Hårdrock eller synth? Helst inget av det, men ska jag välja blir det Hårdrock.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? i stan kan man ju säga då
94. Har du utländska föräldrar? Nej.
95. Gillar du att laga mat? Ja, oftast!
96. Märkeskläder eller secondhand? njea, får mosters kläder typ secondhand ;) haha. nej handlar mest på gina & hm så inga "märkeskläder" men heller inga "second hand" typ.
97. Hur många par skor har du? Förmånga tycker mamma, typ25 par kanske.
98. Är du sexuellt frustrerad? Hmm, ibland.
99. Vem är snällast just nu? min mamma
100. Var har du ont? I min fot.
101. Använder du hårspray: ja eller mer vax
102. Kan du stå på händer?: Nja, är för feg för de...
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Grey's Anatomy, paradise hotell & simpson typ.
104. Är du vidskeplig? Nä, inte särskillt mycket.
105. Favoritserie: hästfocus.
106. Gillar du seriehjältar? Nej
107. Hur många Nina känner du? 3 st
108. Vad tycker du om idrott? Favoriten när jag gick i skolan
109. Gillar du att fotografera? ÄLSKAR!
110. Gillar du musikaler? ÄLSKAR!!!
111. Salt eller socker? Hmm, socker.
112. Tittar du på sport? Nja, sällan.
113. Om ja; vad? hästhoppning från världscupsändningarna som ses.
114. Tränar du? Nja, det beror på vad man kallar träning.
115. Om ja; vad: går med hundarna
116. Om inte; varför? -
117. Gillar du ketchup? Bara på pasta.& potatismos
118. Sushi eller hamburgare? Hamurgare, har svårt för rå mat...
119. Små eller stora bokstäver? Små, fast stora är bra när det behövs!
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? olika, jag är rätt framåt.
121. Är du bra på att måla? Absolut inte
122. Vad har/hade du mvg i? Idrott, varmkök & kallkök
123. Vad har/hade du ig i? Religion
124. Är du blyg? Ibland.
125. Favoritlaget? IFK, Göteborg
126. Gillar du konst? nej
127. Favoritmålning? fan ingen
128. Vilket museum var du på senast? ............
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? åka till antarktis & kolla vithajar & isbjörnar.
130. Har du åkt luftballong nångång? Nej.
131. Om inte; skulle du vilja det? ja.
132. Har du utövat nån extremesport? Extremsport, hmm...nä, inte mer än att jag ha rhållt på att "slå ihjäl" mig vid ett antal tillfällen när jag forit av hästen.
133. Har du någon tatuering alt. piercing? ja tungan.
134. Vem är den hurtigaste personen du känner? Vet inte, John han gör lumpen nu.
135. Använder du smycken? Ja, örhänge dagligen. & halsband
136. Är du feminist? NEJ.
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: sängen & tv & datan :D
138. Är du glad nu? Jadå!
139. Var du glad igår? Ja!
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: pappa
141. Vem skulle du vilja ge mjältbrand? Ingen...
142. Kaffe eller the? Kaffe
143. När grät du senast? igår när jag såg misshandel av en hund på internet :(
144. Sexigaste kroppsdel: Vet inte :S
145. Om du vore en färg: Om jag vore en färg vore jag nog någon färgstark, väldigt röd
146. Du har kysst: (alt.) 0-10 / 11-20 / 21-40 /slampa : svar: 11-20
147. Sexuell läggning: Bisexuell
148. Du har: (alt.) pojkvän / flickvän / både och : svar: Inget
149. Barn: (alt.) älskar barn / älskar göra barn: svar: Älskar barn!
150. Bästa plats på jorden: Där jag får va mig själv i lugn och ro och kan tänka!
151. Har du kompisar som bor utomlands? Ja,  norge :D ahha
152. Hur många gånger körde du upp för att få körkortet? har inte gjort dt än.
153. Behöver du glasögen? Ja,
154. Föddes du med någon sjukdom?  damp :P
155. Har du någon kronisk sjukdom? nesch.
156. Har du genomgått en operation? ja 1 gång aldrig mer. hoppas jag på
157. Har du brutit ett ben? Nej.
158. Har du åkt ambulans? nej
159. Har du svimmat någon gång? Ja, 1 gång
160. Har du blivit kramad? Ja, men aldelles för sällan...
161. Har du saknat någon? Ja, det finns många jag saknar...
162. Har du blivit jagad av en polis? en gång, pga missförstånd
163. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? båda
164. Vad skrämde dig om natten som barn? inget
165. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Helt klart raggsockar på vinterhalvåret!
166. Känner du någon med samma födelsedag som dig? ne
167. Kan du rulla med tungan? Ja!
168. Dansar du i bilen? ....
169. Har du varit i några andra världsdelar? chile ( sydamerika)
170. Har du varit med om en bilkrasch? nej-
171. Favoritcitat ur film: "Gråt inte, vi ses i Nagijala!"
172. Senaste låt du lyssnade på: ironic, av alice svensson idol 2009
173. Vad gör du när du är uttråkad? Går ut och går en runda om det är bra väder!
174. Värdefullaste ägodel: min tv & data
175. Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: just nu till haiti & cancerforskning
176. Favoritpålägg: prickikorv :)
177. Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: Förlåt! & jag älskar dig
178. Är du långsint: Nej, tror inte det.
179. Vad gör du i sommar: ingen aning.
180. Vad fascinerar dig mest hos andra människor: Människor som har rest och upplevt saker och kan berättar om det! Så spännande!
181. Spelar du nåt instrument? nej jag är värdelös
182. Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa, och varför: Min faster!
183. Senaste konsterten jag var på: Hmm, i umeå med pappa , med bandet Off the Wall som spelar Pink Floyds gamla låtar. Superbra!
184. Samlar du på något? skor :P haha
185. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Chile med Selene.
186. Favoritparfym? Just nu, Yves Saint Laurent Paris! Helt underbar!
187. Använder du nagellack? ibland
188. Hur många nycklar finns det i din nyckelknippa? Minst 8 stycken...har inte riktigt koll.
189. Vilken svordom använder du mest? fan, helvete typ.
190. Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Ja, de gör de aldelles säkert och jag gillar det inte alls...
191. Hur många stolar står runt ditt köksbord? 5 stycken.
192. Äter du frukost dagligen? nej.
193. Är dina dagar fullbokade och stressiga? det händer, just nu är det så...
194. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej!
195. När kräktes du senast? juldagen
196. Vad gör dig ledsen? Ensamhet & svek
197. Vad gör dig glad? Att folk faktiskt bryr sig!
198. Vad är den mest irriterande frågan? Hur mår du?
199. Vad tycker du är romantiskt? jag vet inte. med den rätta
200. Hur många barn vill du ha? Helst två, men jag blir glad om jag får ett!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0