43 dagar kvar.

ja det är bara 43 dagar kvar tills jag kommer hem till sverige igen.
åker måndagen den 15 feb, tidigare än planerat men ska ju till fjällen den 18 och vill hälsa på lite vänner och så innan det.
Får se om någon hinner komma ner & hälsa på innan jag kommer hem igen.
Skulle ju vara kul liksom men vafan inte många dagar kvar vettja får blicka framåt.

Det är fan sant det där talesättet, en dörr stängs då öppnas en annan, nu när jag ínte är kvar i England då kan jag ju åka med millan och dom till Kina som au pair, fan va najsigt. Men det blir ju inte förrän i Juni typ. Så hinner fira min 20 års dag i Sverige förhoppningsvis!
& nu är jag ju hemma på fia´s födelsedag också, det är värt.
har du grymma presenter till henne ;) mohhaa.

Idag har jag sovit så jävla dåligt, kanske pga bulan, förmodligen, får se om jag kan få på mig hjälmen idag för vi ska kanske rida i paddocken, gillar att dom säger the school här, så det blir liksom.
If you gonna ride, you have to ride in the school today.
or you can train Daisy in the school.
haha jag tycker iaf att det var roligt, kanske låter roligare i mitt huvud där det snurrar runt massa saker :D
Idag var jag snabbare än någonsin. hann mata alla hästar och ta ut äggen och mocka 3 boxar(millie,wixxi & fölen som heter wisterial & Linca :)

Det är ett litet familjeträd här med, ska förklara.

Daisy är syster med Wixxi.
Daisy är även mamma till Winken,Wilfred & Wisterial. Här i engalnd ska du ta första bokstaven från hingster på fölen och hingster hette ngt på W så alla fölen måste ha W i början så. ajja jävla intressant fakta.

jag har blivit kär i lilla rasko, han är en minishettis & är ca 1 år gammal han är rädd för det mesta utom mig såklart, gnäggar alltid när jag ropar hans namn, lilla sötnosen.
Han är skit gullig, varje dag tar vi en promenad tillsamman och kollar till fåren på fältet längre bort.
Ibland släpper jag honom där inne för han går efter mig som en liten hund, naaw.
Han kommer det bli svårt att lämna eftersom han är totalt livrädd för elaja. Han är så jävla hårdhänt med djuren och det gillar inte dom små hästarna, gillar väl fan inte dom stora heller. Han lyssnar inte när man säger till honom att inte göra så, fan jävla dvärgapa. sånt blir jag sett sur på. Men han får inte ta hand om rasko så det är ju lugnt.

Snart är det dags att gå ut & jobba igen!

Skriver förmodligen mer ikväll! Tjena mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0