åh sova sova sova!

Inatt hade jag 10 grader på mitt rum :O
shit kanske ska sätta på värmen nu, t o m sally låg under täcket inatt.
vi båda älskar när det är lite kallt men fan inte iskallt.
Nu är värmnen höjd och allt är bra, har dock ont i huvudet.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, blir kanske att åka till moster eller något.
Vi får väl se, ska fixa saker till johanna med, hon är ju i USA och ska skicka lite saker till henne.

-Djungelvrål
- maraboou med daim
- Messmör
& några skor :D haha.får väl se om allt kommer fram måste ju till tullen så dom ska öppna allting och kolla på det inte ör knark och bomber typ. så får vi se hur det blir/går..

Nu ska jag kolla på oprha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0