blogg.se lite cpigt.?!

Jag har en sak jag verkligen måste få skriva av mig om. Jo det jag skrev lite om igår till min vän Sara.
Har fått lite frågor via mejl om detta, min mejl är svår att hitta säger vissa men här har ni den :
[email protected]
 - in case att ni vill vara helt anonyma.

jo, om att hålla kontaken med vänner, ett bra exempel är jag & min vän Sara vi har varit vänner i ca 15 år. Sedan simskolan typ. Vi har alltid varit väldigt nära och alltid umgåts väldigt mycket ibland lite för mycket kanske, Saken är den att hon är något fruktansvärt dålig på att höra av sig, jag har under flera år hållt ihop oss. Det ska verkligen inte vara så att bara en ska hålla kontaketen. Hon blir bättre och bättre på att göra det, inget big deal egentligen men så jävla tråkigt och det tar på ens krafter att alltid vara den som ska ringa mm. Men man ska ta det med kompisen! Ett bra tips är att göra det !!

 

fråga från Sofiiie:

gillar dig blogg, snygg header. Vad gör du i England? varför tog du inte med hundarna? Sant det där med att släppa falska vänner, är det många du ska säga upp kontaken med?

Svar, tack du. Det är min vän som gjort den åt mig faktiskt så kan inte ta åt mig all ära :) Jo jag fick nappp på ett jobb här nere med hästar och det är verkligen mitt liv. Hundarna fick vara kvar hemma med mamma och syskonen för jag vill inte ha dom i karantärn och så, plus att nu blev det inget mer med jobbet så hade vart ovärt att ta med mina bebisar.

Jo det är ett par som jag är mycket ledsen på faktiskt, några jag lika gärna klarar mig utan faktiskt. Man ska verkligen ta reda på om det är ens vänner eller innan det är försent. För det är inte bli kul att bli huggen i ryggen!

 

Fråga: vad gillar du för filmer? (anonym)

Svar: jag är en riktig filmnörd, älskar typ allt. Inte sci.fi fyfan onaturliga alien skitfilmer kan man slänga :P Mina favoriter har jag skrivit om längre ner på bloggen, älskar komedier och romantiska filmer, sorliga filmer tittar jag bara på när jag är ensam för jag gillar inte att visa känslor in public. ganska mesigt kanske men vafan that´s me,

 

Fråga: läser du många bloggar? ( anonym)

Svar: Jag älskar att läsa bloggar, läser dessie´s, meral tasbas, blondin bella, ida axelsson & andra roliga som fångar mitt intresse. Har några grymma bloggar <--- där vid sidan :) bara att klicka in & läsa lite..

Shit va kul med frågor :) det är bara att fortsätta jag försöker svara på allt så fort som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0