bra dag.

Var vaken hela natten igår för jag ville ju se NAVY CIS & Haiti galan. navy var från 00:40-01:40 sedan började galan 02:00 - 04:00.- somnade vid halv 6 typ, grät som ett litet barn av galan.
Tycker det är så hemskt med alla katastrofer, det är helt fruktansvärt. Finns liksom inga ord..

Det var iaf upp klockan 10 oc gå ut med hundarna, snacka om att man inte var pigg, tog en kaffe hoppade snabbt in i duschen och gjorde mig iordning lite sedan bar det av in till stan, mötte ida & lilla devin vid 4-gott. hon skulle in och köpa lite lördagsgodis till honom och han blev så glad :D
han var så söt, han lekte med mig och skojade runt.
Han fick även en liten bil av mamma ida :)
haha han är för gullig ville bara ta med honom hem :)
sedan åkte vi hem till ida och Devin däckade så fort han druckit upp vällingen, innan det gick vi ut med hunden (idas hund), tikka henne hade jag velat ha :$.
En pittbull amstaff, har samma färg som elvis lite ljusare bara :) kanske ska köpa en av hennes valpar :D

Men nu är jag hemma iaf och sitter här, kollat på se upp för dårarna :9 vilken fin film alltså.
Imorgon ska jag till moster för kusinen hade lånat med sig min lilla elvis idag .
Så lilla sally får mysa med sin mammis idag.
& molly har lagt sig i min säng idag med, när jag kom hem satt hon i mitt rum hon hade låst in sig.

M- hannah, älskar du inte mig ? sa molly
H- men molly vad är det för fråga, klart att jag gör. Jag älskar dig 1000000000000 varv runt rymden det vet du väl.
M- men varför får jag aldrig sova hos dig då?
( haha sötnosen min)
H- men molly du är ju stor tjej nu, då ska man sova i sitt eget rum vet du väl, bara för att du inte får sova i mitt rum betyder det inte att jag inte älskar dig.
M- jag vill inte vara stor då, jag menade alltså inte när jag går i skolan att jag ska sova hos dig utan när jag är ledig.
H- Molly du vet att du är min pärla, jag älskar dig så. men jag har ju hundarna i sängen också, sängen är inte så stor vetty..Men inatt kan du väl få göra det då..
M- tack hannah du är världens bästa och smalaste storasyster.

haha sötnosen molly är så gullig alltid när jag är ledsen säger hon så.
- Hannah du är den smalaste i vår familj!
man får tårar i ögonen, min lilla pärla. hon försöker alltid göra en glad. hon lyckas ju ibland också.
min kalaspingla.


Nu ska jag se lite beck & sedan sova :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0