Hemfärd!

Ja det är sant, jag åker redan imorgon.
Jag och lady pratade och det kändes bäst för mig, har inte mått så bra dom sista dagarna så detta var mitt eget beslut. Många kanske tycker att jag gav upp men hur kul är det att jobba och slita när man vet får hon napp på någon längre och bättre så åker jag liksom, inte så jävla kul alltså.
Jag är inte alls besviken på migsjälv utan mer stolt faktiskt, jag gjorde detta och klarade av det, vilket säkert många inte hade gjort.
Att jag bara tog denna chansen har varit en upplevelse för mig och jag är tacksam för den tiden jag var här.
Jag har lärt mig en massa och längtar verkligen hem till mina vänner och familjen, men absolut mest till mina hundar.

Jag åkte iväg till ett främmande land, jag kände ingen här och hade absolut ingen aning om någoting.
Det är att ta ett stort kliv in i världen, kina blir en annan sak. Jag känner ju Millan och dom ( om det nu blir någpot kina) ioch jag kan prata svenska och vet liksom att jag har dom, så detta var en helt annan upplevelse.
jag är glad att jag tog chansen men är också glad att jag stod upp för migsjälv och sa att jag ville åka hem.



Sverige here I come again!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Hannis!



Vad stolt jag är över dig, vilket äventyr du har erfarit på egen hand, vem hade vågat det??? Det skall vara en liten Hannis till att klara sånt. Du har efarenheter som få har och som är oförglömliga. Och vem vill vara 1.80 cm - nej fy, det är gulligt att vara kort. Nu är det nya mål och handlingsplaner som gäller, du vet vad du har men inte vad du får- Go for it girl, och jag måste erkänna....jag är inte ett dugg ledsen över att du kommer hem...oh vad jag saknat min Hannah, love moster

2010-01-04 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0