hemligt hemligt.

Idag vaknade jag av min väckarklocka som vanligt.
Men det kändes som om jag hade sovit i 5 minuter, mitt huvud var inte med någonstans det låg kvar på kudden tillsammans med elvis som inte ville gå ut idag ( ovanligt).
Blev att få upp molly till skolan och julia fick vara hemma hon tog ju andra sprutan igår för svinen :/.
det har ju typ blåst bort det där med svininfluensan.
men iaf fick iväg molly till skolan gick ut med hundarna och sedan kröp jag ner i sängen igen med elvis.
ja sally & totto får vara där nere för sally har blivit lite för domenant på Elvis så ska se till att han får lite extra kärlek.
Sally är även med mamma på jobbet idag det gillar hon, hon blir så bortskämd där av klienterna som har godis till henne, dock behöver hon gå upp i vikt lite.
annars blir det inte muskler på henne :)

Idag ska jag & molly iväg på *** *******. haha ni får inte veta  (än)
det ska vbli intressant.


Lite om gårdagen, var ute med sally & tyra ( tyra en fralla hon med)
ska ta lite bilder nästa gång faktiskt.
Vi gick vanliga rundan runt trinde mosse men tog en omväg gick i ca 2 timmar, usch va trött jag var sen. var redan trött på dagen så fatta :P haha.
Sally & Tyra är två adhd hundar tillsammans och taklar och bråkar med varandra stup i kvarten.
Men roligt att se, ( lek bråkar gör dom bara inget seriöst om något tror det :P)
Dom har verkligen skit kul tillsammas dom två tjockisarna.


Over and out, lovar att komma med mer bilder :) kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0