herreguudars

15 år av vänskap ska man inté kanske bort bara sådär.
Det kommer gå upp & ner men vi klarar oss alltid, vi har gått igenom mycket tillsammans du och jag.
Mer än dom flesta, vi har gjort dumma saker tillsammans men vi får fram det bästa i varandra, våra tider på Orust är helt oslagbara, alla sommrar tillsammans & även vintrar.

Det kommer alltid vara vi två. I regn och rusk, och du ska veta att jag älskar dig.
& jag kommer hjälpa dig med den lilla bebisen när den nu kommer.
Nu är du i vecka 24 woho, 4 månader kvar!
Hoppas den lilla plutten kommer snart, ååh jag längtar!


Sara Louise Johansson, du & jag är oslagbara!

här har vi tjockisen :)  hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0