jag hatar det

det finns inget jag hatar så mycket, inget som får mig att skaka i gråt och får mitt blod att börja koka som någon som skadar djur.
fick se något jävla klipp på en jävla idiot som kastar ner en hund från en bro.
Hur kan man vara så sjuk??????????
Jag sitter i gråt och klarar knappt att andas.
Jag kan inte förstå han fick 8 månader?
Jag förstår inte vad et är för fel på folk?

det är vid sådana här tillfällen jag vill vara domare, döma dom till tortyr tills dom helt enekelt dör.
att ge dig på en levande varelse som inte kan försvara sigsjälv. Så jävla fegt, jag äcklas av er.
finns också allt för många av er era svin.
hoppas ni röttnar i helvetet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0