Ledig dag, bara att njuta!

Hejsan, jo idag är jag fan ledig, vi har sagt att jag bara ska jobba 6 dagar i veckan och det gör Elaja med så Måndagar är min lediga dag, känns bra som fan sova ut och bara chilla så biffen alltså.
Började morgonen med en kopp te, mums!
Gillar inte te egentligen men idag var det supergott, det är snuskigt kallt ute och jag fick sedan slita mitt trötta arsle ut på gården, för jag skulle ta ut rasko, det gjorde jag faktiskt frivilligt för han är så rädd för Elaja och han ska väl inte behöva vara inne hela dagen :/ buhu.
Men nu är skrutten ute iaf så nu sitter jag här, funderar över vissa saker.

Jo per ska ju ha sitt teoriprov idag :D.
Hoppas fan allt gå bra !! go per go per ! hahaha.


42 dagar kvar  tills jag kommer hem.
får väl se om någon kommer och hälsa på mig innan jag åker.
Skulle ju vara lite kul men vi får se.
Kanske lillasyster carolina kommer eller nåågot,
We´ll see.

Ska bara chilla och slappa idag kan ju behövas, ni kan inte fatta vilket jobb detta är, fan alltså jag är helt slut varje dag, men också för att jag promenerar 2 km efter jobbet rätt snabbt. kanske inte är så långt men men bättre än ingeting & så är man ute 8 timmar varje dag, det är underbart ibland när det inte är snorkallt.
Men jag trivs får njuta så länge det varar :D



Kankse släpper in ett inlägg till får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0