lyckad kväll.

Började med att vi satt hemma hos mig och drack lite eller efter ett tag var det inte så lite faktiskt ;) haha.
Sedan bar det av till flame. Har verkligen börjat gilla det stället, kareoke och dans & rökrum :) i like.
det var fullt med folk igår, jävla härlig stämning som alltid :D
& en lyckad kväll slutade med hamburgare på donken!
Fyfan har aldrig varit så gott alltså.

Idag ska jag träffa alexandra :)
det var ju inte igår vi lekte, blir nog att prata och bara ta det lugnt har ju huvudvärk idag ;D
Vi ska kolla på en annan del av köping ikväll & senare Johan falk ..
grrr.


Du är så korkad.
Se att det är dt du behöver, du är så blind.
Så dum. Men jag ska inte klaga mer, jag ser inte dig som den läckerbiten längre.
byebye sunshine.


jag & lillasyster på landet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en jätterolig kväll :D

2010-01-17 @ 16:27:52
URL: http://annaslatt.blogg.se/
Postat av: Emelie

SVAR: okej, men då ska jag nog inte ha den när jag tänker efter;)

2010-01-18 @ 22:18:40
URL: http://missmli.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0