party tonight.

Ikväll ska jag & anna sitta hemma hos och bara dricka och prata på.
Köpt cider & sprit! göttgött!
blir nog mycket prat och skratt kan jag ge mig fan på.
Med tanke på att alla gånger det är alkhol inblandat så blir det myyyyyycket fniss från annas sida :) eller ramla i trappor. Får nog sitta på nedreplan så hon inte slår ihjäl sig :D
haha, blir ju säkert promenad också :P förvånar mig inte, längtar till att öpnna första cidern :D
det vart så längesedan har bara druckit vin det senaste eller som anna göra shotta vin :P mohahaha.


vi har alltid kul iaf, det behöver jag :D


alltid, vi två!

Kommentarer
Postat av: Anna



Vadå ramla i trappor??? Vad pratar du om?? :o

Hahahaha men du skrattar typ jämt när det är alkohol inblandat.. ASG

Älskar dig vännen..

Du och jag mot världen :D

2010-01-16 @ 15:18:27
URL: http://annaslatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0