shit va många frågor.

michella: hej hannah, assöt blogg. jag undrar bara lite om dina hundar? ska du ha valpar på någon av dom alltså använda dom i avel eller har du dom bara helt random?

SVAR: hej michella, tack så mycket! jo mina hundar då, elvis våran hane är ju kastrerad så kan inte få valpar av honom tyvärr. vi fick en i förrförra sommaren men den klarade sig inte så när sally kom bestämde jag att vi skulle kastera honom han hade dt jobbigt när tjejerna löpte i området så det var snällast för honom så sätt. Totto den andra chiwauwaun ska vi inte avla på, hennes psyke är ostablit och hon har tidigare blivit utsatt för misshandel av sina förra ägare, men sally ska jag para nu i 3:dje löper som blir i oktober.. tack för din fråga

DannyBoy: najs blogg gjort den sj?
SVAR: tack så hemskt mycket, det är min vän daniel som gjorde den till mig är helt värdelös på photoshop så ger mig inte in på sånt :D

Lousie: vill du ha hjälp att byta design??
SVAR: hemskt gärna louise, hör gärna av dig igen för du lämnade ingen mejl eller blogg adress.

MILLA: varför känner du dig så ensam?
SVAR: jag kan inte säga att jag känner mig ensam presic det vet jag inte riktigt vad du har fått det ifrån, men jag känner mig ibland lämnad och sviken det ska jag inte ljuga om. Har för falska vänner antagligen som sviker och sårar typ.. hoppas svaret duger.,

Anonym: hjej jag har följt din blogg ett tag nu och du är ganska arg i bloggen? varför??
SVAR: Jättekul att du följer bloggen verkligen, jag är ganska arg tycker du? jo det kan stämma drar ut ganska mycket ilska på bloggen faktiskt och ber om ursäkt men det är då man är som ärligast faktiskt. jag är arg ganska mycket på min omgivning och så för jag känner mig sviken och att folk går bakom ryggen på mig..
Jag vill att dom ska säga det right to my face om det är något fel.. hoppas svaret dög

sandra: är du verkligen bi? tyckte många av dina vänner att det var äckligt? hur reagerade dom? förlorade du några vänner när du kom ut ?? förlåt för alla frågor så nyfiiiken.
SVAR: Yes jag är bisexuell, det är bara kul med frågor. Dom flesta av mina vänner tog det bra två speciella, alexandra & zophia det kändes jättebra för klart att man var nervös liksom, några andra tog det inte lika bra och trodde väl att jag skulle börja flörta med dom och sånt trams, men det visade mig bara att dom inte var riktiga vänner, zophia blev stolt över mig och alexandra med dom är riktiga vänner, dom vet att jag inte blir en annan person för att jag kommer ut ur gardroben, ja jag förlorade vänner men jag är nästan glad för det, dom visade direkt att dom inte accepterar mig för den jag är.

SALLLNA: kan du inte berätta lite om din gamla klass?
SVAR: haha vilken knäpp fråga, sry. Jo min klass vilken av dom? tar SHR06 gymnasieklassen. Vi var 15 st när vi började och 10 när vi slutade. Vi hade 2-3 grupper i klassen en var zophia,caroline,my,daniella & jag (jimmy&simon) ibland marcus. sedan var det amanda,johan,zellin & andrea det var mycket hat i klassen och mycket kärlek, det var lite antingen eller. jag gick mellan båda grupperna för jag gillade zophia och dom sedan gillade  jag zellin & andrea. jag ska inte säga att alla tyckte om mig för det gjorde dom inte, inte på långa vägar, jag tog ganska stor plats och sa vad jag tyckte fick min askratt anfall och mina adhd utbrott. men vi hade kul iaf oftast, vi var en liten problemklass kan man säga :D men lärarna som hade oss kommer minnas oss förevigt.

Anonym: hur gammal är du?
SVAR: jag är 19 år fyller 20 den 9 april :D

Heja: gillar din blogg, läser du fler bloggar.?
SVAR Hejsan du :) Tack så mycket, jag läser mpnga bloggar, desiree nilsson ( fjortistjej men har humor och bra smak på kläder och så) blondinbella, meral tasbas, paradise hotell bloggarna, Fissy.blogg.se det är dom vanligaste :D

Anna: hur var du i skolan?
SVAR: jag har alltid varit snäll och klassens clown älskar att få folk att skratta, men också varit den folk antingen älskar eller hatar. jag säger vad jag tycker och tar ingen skit.

Nova: favoritmat? färg? djur?
SVAR: favoritmat just nu är nog fan korv och makaroner det är så gott :D mums, färg är rött &svart. Djur är hund & häst såklart men älskar dom flesta djuren faktiskt :D

lillan: hejsan, gillar din blogg den är kul och intressant. jag skulle vilja läsa mer om dina djur :D
SVAR: hejsan :D tack så mycket!  ud va kul att du gillar min blogg :D mer om mina hundar, det ska jag försöka lägga på minnet

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0