sjukt speciella

Jag har många speciella i mitt liv, vill bara säga till er här på bloggen att ni betyder så mycket för mig och att ni bara ringer eller kommenterar på min blogg eller Facebook betyder massa för mig, älskar er.
Men några/ någon vill jag också säga till att om personen inte skärper sig så kommer jag säga upp kontakten med den tyvärr.

Anna Severin, min älskade moster, underbara kommentarer får man alltid av henne, hon bryr sig om mig i alla väder. Kan inget annat än att älska henne vilket många gör.
Finns ingen som är så otroligt gó underbar och allmänt jävla rolig som min moster.
& snygg som sjutton är hon också foxxymama ;) Hon kommer alltid finnas för mig och jag för henne, finns inget som kommer mellan oss två.
Vi har lika sjuk humor och våra stunder tillsammans är så otroligt givande och mysiga. Jag älskar dig!


Mamma, hon är väl tvungen att bry sig, men jag är glad att hon äntligen har märkt hur mycket jag hjälper till hemma. Kan vara svårt att se det när jag väl gör det men nu när inte jag är där mer så ser hon att det är rätt mycket jag gör utan att klaga, eller klaga gör man väl ibland men vem gör inte det. Jag älskar mig mamma över allt annat, jag har svårt att visa det men här är lite kärlek..

Andrea Knutsson, underbaring, du ställer frågor och undrar hur det är med mig, du är egentligen en av dom jag trodde inte skulle höra av sig så myclet men jag hade fel och det är jag glad över faktiskt. Du är en underbar människa och jag vill inte tappa kontakten med dig ska du veta, din lilla öbo. Vi har en kontakt som är oslagbar, vi har förjävla kul tillsammans (tycker jag iaf) dom få gångerna vi ses. Men jag saknar dig!

Sara Johansson, ja du frågar och så, det tråkiga är att jag vet inte riktigt vart jag har dig, du klagar på att du är ensam och så. Men sanningen är att du faktiskt får skylla dig själv. Du hör aldrig av dig till mig iaf och jag vill faktiskt inte vara den som ringer hela tiden, du skriver nu på facebook och jag är jätteglad för det, men ska det krävas att jag ska åka iväg för att du ska höra av dig? Jag vte inte .. Vi har känt varandra så länge jag kan minnas men jag vet knappt vem du är längre.. skit ledsen över det! Men jag tänker inte vara den ända som försöker hålla våran vänskaps (fakla) tänd, om du inte tänker bättra dig så kommer jag låta skiten slockna

Malin Öström, dig visste jag innan jag åkte att jag skulle sakna som sjutton, våra promenader och långa rökprat :). Vi pratade om allt mellan himmel och jord men kom alltid in på sex, ja det ör väl sådana vi är snuskfior. moaha, jag saknar verkligen dig ditt skratt, dåliga skämt och bara pratet, sjuka samtal och dumma kommentarer. ja malin vad mer kan jag säga än att jag saknar dig.

John lantz, barndomsvän sedan den dagen du föddes, dagen EFTER mig. Du är en sjukt underbar person önksar att vi kunde umgås lite mer men svårt nu när du gör lumpen också, vi har våra diskutioner och småprat, älskar när du kommer och vill ha råd från mig (a) haha, du är min nog en av mina bästakillkompisar vilket betyder att jag inte har många alls alltså ;D haha. Kärlek till dig kamrat.


Zophia Märs Fritz, såklart, även du har vart i Thailand och inte haft tillgång till dator och så så mycket sp vet jag att jag har varit i dina tankar ;), du är den närmaste och trognaste vännen jag har ska du veta. Kärlek är det till dig min stumpa. Du vet att jag älskar dig och saknar dig. & våra stunder är inget att leka med.

Per staats, Du får faktiskt vara med för dig har jag väl trakasserat, du är så rolig att prata med och du är den ända som är kul att snacka med när man har jobbat lite du ställer upp och skriver lite på msn, & jag uppsakttar verkligen det för vissa dagar har jag haft så jävla tråkigt och då har du svarat när jag har skrivit. Assnäällt du har säkert tyckt ja vart jobbig och isf förlåt men jag har fan vart självmordsbenägen här ibland. Så tack PerraBerraBingBong!








Min lista är inte så lång, som sagt jag har hellre få asbravänner en många jag inte riktigt vet om jag kan lite på dom. Men men, trodde kasnke att fler skulle vara med men icke, dessa är dom jag vill säga tack till att ni ställt upp & tjötat med mig.. Love you


Kommentarer
Postat av: hannah

fan av fint

2010-01-02 @ 20:20:09
URL: http://hanniixii.blogg.se/
Postat av: Marie

De ska vara glada över att de har dig i ditt liv<3

Ily.

2010-01-02 @ 21:53:47
Postat av: Anonym

Saknar dig med! Men det är ändå ganska tur att vi båda sticker samtidigt^^ jag kommer och hälsar på dig innan du kommer hem! :D + att det är du som snckar om sex ^^:D

2010-01-03 @ 00:55:43
Postat av: Anna

Jag saknar dig otroligt mkt Hannah.. Jag måste erkänna att jag inte har läst din blogg... Älskar dig vännen... Vi har så många minnen ihop.. Kram din Anna

2010-01-03 @ 21:29:13
URL: http://annaslatt.blogg.se/
Postat av: andrea

Bara för att jag e speciell ;) Kom hem ..

2010-01-04 @ 20:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0