snabba cash!

Yes idag blir det äntligen snabba cash för mig :D
har längtat att se på den nu sen den kom ut :P
på 2 veckor har jag läst ut boken och jag kan säga att ni måste läsa den, den är så bra!
är helt kär, det är min nya twilight!
nej inte riktigt så, twilight kommer alltid att finnas ;) haha.

Idag ska jag till ungdomsmottagningen och få recept på P-Stav.
Äntligen har blivit så slarvig med p-piller så ska sätta in en sådan :D
Sedan ska jag till Arbetsförmedlingen och boka ett möte & fia ska med mig då hon skulle också fixa något.
Sedan blir det nog en kaffe med henne i stan innan jag ska träffa elin :)

För lillelin ska gå med mig på bio, var typ 3 månader sen vi sågs. känns som det var mer.
Nyss kommit hem från afrika, vet inte riktigt vart hon varit men coolt hade det vart. Skickade ner snabba cash boken till henne i julklapp :D.
Snäll jag är så hon har med läst den och ville gärna se filmen, blir en ganska tidig film & sedan lite mat kanske.
vi får se vart dagen tar oss.



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0