9 dagar kvar till tha big B-day.

Ja nu är det bara 9 hela dagar kvar tills jag får gå på systemet, jag pratade med alexandra igår om att hur länge man egentligen har gått och väntat på denna dagen. Dagen man slipper ringa runt för att kolla om någon kan köpa ut mm. F r o m om 9 dagar har jag inga problem med att festa mm längre, eller jo dom klubbarna det är 25 men vem fan vill dit.

Jag har börjat störa mig något enormt på en "vän" till mig.
När hon var singel klagade hon på ALLA sina vänner som var upptagna att dom inte var med henne och så dom svek henne och hon tyckte dom var falska och allt sånt skit.
Men nu, hon har pojkvän och behandlar mig som skit rättare sagt.
Jag ska ställa upp för henne men om jag någon gång ber henne om någoting så är det såå jobbigt.
Måste man verkligen vara så patetisk när man skaffar pojkvän? att man inte ens kan fira sin kompis födelsedag? 20 är iaf stort för mig och det vet alla som känner mig att 20 är the big deal.
Nu tänker folk, hur kan du veta det du har ingen pojkvän.
Nej men jag har nog heller inga riktiga vänner då.
Måste alltid pojkvännen komma före allt och alla? har du inget liv när du skaffar förhållande?
Nej jag är bara så jävla ledsen på henne, jag firade henne iaf då tycker jag att hon kan göra detsamma..
Men hon kommer märka att jag är fett trött på hennes beteende.
För jag har aldrig gjort något mot henne, jag ställer ofta upp nästan alltid det kan hända att jag inte kan vissa gånger liksom men förlåt att jag har ett liv.

Nej jag tycker bara sånt är otroligt löjligt, och att jag har ändrat min stil.
Jag har alltid haft dom kläderna jag har på mig.
Jag gillar att sminka mig som jag gör.
SLUTA BARA KLAGA!
jag klagar inte på dig eller trycker ner dig.
Du gör det hela tiden, - du passar inte i den. - hur har du sminkat dig idag.
Alltså jag blir så jävla trött, kanske därför jag inte orkar umgås med dig mer. Tänk fan på avd du säger.
jag gör inte det ibland alltid men jag kränker inte folk.


över till dom jag verkligen uppskattar.

Alexandra, vi har våra bråk men det är aldrig allvarligt.
Jag tror aldrig att vi ens kan skiljas åt.
Jag är bara så ledsen att vi inte ses oftare.
Hoppas på att det kan bli ändring på det.
För du är den som alltid finns där för mig, och jag för dig.
nu har vi känt varandra halva livet, inte illa.
jag älskar dig


Självklart RuTaN med.

RuTaN aka Emelie Staflin.
Jag vet inte om jag sagt det tillräckligt många gånger men tack. Tack att du finns.
När vi sågs där på bussen efter så många år trodde jag liksom att det var helt random, att jag inte skulle träffa dig mer. Men den dagen har ändrat mig som person. Du har ändrat mig, du gav mig styrka.
Jag hade blivit så jävla sviken och så kom så helt jävla otrolig.
sann och hel liksom låter fett löjligt men det är så.
Du klankar inte ner på mig.
Säger inte att jag ska göra si eller så.
Du accepterar mig som jag är.
& sanningen är att jag ser upp till dig.
Du kanske inte tror det men jag vill ha den passionen du har till vissa saker och ting, kunna formulera mina ord till sådana meningar och stycken som du gör, jag hoppas att du tar lite av mig.
Jag tror du behöver stå på dig lite, som du sagt till mig så kör folk över dig lite, du ska få mina bra sidor. Ingen ska någonsin mer trampa på dig.
Det jag vill säga är egentligen bara, tack & jag älskar dig.


Sanningen är att det är bara dessa två som betyder någoting för mig. Så sanningen är att så är det.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag kommer alltid finnas här och det hoppas jag att du vet. Jag kommer aldrig lämna dig så länge du inte gör mig besviken. Du betyder hannah, I'll love you always<3

2010-04-01 @ 11:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0