aldrig igen.

Sluta att ringa, sluta att bortförklara dig. Sluta bara hålla på som du gör det gör ingen nytta nu ändå du är snarare 3 år försenad med ditt snack om saker och ting. Allting var så bra då och bla bla bla. Du har sårat mig och jag kna äntligen erkänna det, jag kan äntligen släppa taget om dig. Nu när jag gått vidare och vill göra mitt liv till något bättre. Jag vill inte ha några fler ursäkter och verkligen inga fler samtal där du ringer och gråter över att du valde fel. Det är bara så patetiskt.


jag vill aldrig sjuka så lång ner i skiten som jag var då. jag var inte jag, du tog min glöd. min glöd för livet.

Ni som känner mig vet hur kär och desperat jag var då. Men jag har tagit mig i kragen och tagit tag i mitt liv. Jag vill inte längre ses som den desperata hannah jag var då. Hon som gjorde allt för dig. Jag var verkligen så kär.
Du skadade mig allvarligt, jag var död där ett tag såg ingen framtid för mig. Du har gjort mig till den rädda jag är idag och jag är både glad och ledsen för att du valde fel. eller fel gjorde du väl inte du valde henne bara. Hon den lätta tjejen, men jag är glad att det inte var jag men självklart ville jag att det skulle vara det.

Vi hade det kul och vi hade det bra, eller dom dagarna och nätterna, dom veckorna dom sommrarna. Det var mysigt och förjävla roligt. jag vet att folk tror att det är en viss person jag kan säga att ni har fel.



jag vet att jag kommer bli kär igen, jag bara hoppas jag kan lägga min rädsla på hyllan. Jag är rädd och skadad. Jag vågar erkänna det och det är stort.. Ditt skepp har seglat iväg och nu kan jag vinka av dig.


Jag är bara mig ingen annan, jag kommer aldrig att ändra mig. För då är jag inte jag.
Acceptera mig för den glad och goá person jag är med lite attityd och står för det hon säger.

Jag accepterar ju dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0