Desperate housewifes!

Äntligen har det börjat, så länge jag väntat.
just nu pratade jag med RuTaN. Hon hade presic vart på körskolan ,
berättade en liten rolig händelse :D
hon är sjuk den lille sparveln.
haha, har gjort om mitt rum med flyttat runt lite mm.
Nu sitter jag just nu och kollar på two and a half men, helt jävla stört kul!
Väntar på navy som ska börja :) sedan såklart desperate .
Hell yeah!

Vi lämnade ju blod idag med, eller snarare skulle göra det..
men jag fick inte med RuTaN hon fick fan lämna om typ 5 veckor :O life isn´t fair.
jag vill meeeeeeed!

 fet länk till RuTaN

jag vill leva livet fullt ut, men det är svårt när du har kedjat fast mig.
Släpp mg och låt mig leva, du är det som håler mig kvar. 
Jag vill inte vara den jag var, jag är nya hannah.


 J A G  Ä L S K A R  M I N   N Y A   D E S I G N !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0