det är inte alltid så lätt.

Idag är det en jävligt bra dag, pratade med en underbar vän igår ett långt samtal blev det efter jag gick hem från en heldag med nyttigheter och även lite onyttigheter med RuTaN.
Det var helt underbart att prata av sig lite, jag kom verkligen på migsjälv att vara överglad för mina vänner. Dom få underbara jag har.
Sara & jimmy som nu ska ha en liten bebis, som jag verkligen hoppas att jag får passa :) hihi. Jag är uberglad för dom. Vet att sara kommer bli en underbar mamma och jag äääälskar ju barn och det vet ju hon med :)
Alexandra & Ryan som har haft 4 årsdag nu i februari? fan är det fyra eller 5 ? pinsamt. iaf skitlänge.
& jag och alexandra har 10 år iår med. stort. Känt varandra halva våra liv.
big big big
Zophia & Per som är supersöta, äntligen har min pudding hittat sin andra halva. jag är verkligen så glad för mina vänner.
RuTaN som hittade mig igen efter alla dess år ;) ahhaha. jag älskar dig.

Jag vet inte jag har fått en känsla och en person har sagt till mig att det verkar som om jag är sur för att det går bra för mina vänner, alltså det sårar mig att man kan säga så till mig. jag om någon gläds åt att andra lyckas. Älskar när folk blir glada mm. Klart man önskar att det var jag som fick mitt körkort eller pojkvän och så men man kan ju inte få allt som man brukar säga och jag vet att en person tänker nu : men hannah har ju inget. För du du är en så jävla ond människa. Jag har det jag behöver, Bra vänner dom snackar inte skit bakom min rygg. Dom lämnar inte mig i klistert, dom ställer upp. En underbar mamma och underbara syskon, klart att vi bråkar det gör man, jag bråkar skit mycket med mina syskon och min mamma. Men vi älskar varandra vi behöver inte köpa varandras kärlek. & jag mår bra. Jag mår faktiskt bra. Första gången på ett tag jag kan säga det, men jag tror det är att jag har släppt det gamla och tagit in det nya.

Jag lever livet som det kommer, jag bor hemma tills jag är redo.
Jag behöver inte ha allt för att må bra.
Jag behöver inte ha allas uppmärksamhet för att synas.
Jag är bara jag och då är allting bra.
så jävla bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0