detta händer bara mig.

Jag är egentligen glad men just nu blir jag så trött. jag känner mig utnyttjad och så jävla sviken.
Jag orkar inte med allt skitsnack och att du eller ni tycker så synd om er själva hela tiden. Vafann ryck upp er. jag orkar inte höra på ditt gnäll. Det är ingen vänskap.

jag är väl beroende av mina vänner det är väl dom flesta. Jag fattar inte hur du kan vara så jävla elak.
klart att alla villvara med sina vänner. Men du jag vill inte ha något med dig att göra.
Ät skit.-.

Jag är så trött på er.


Kommentarer
Postat av: Marie

Vem är det som beter sig som skit mot dig?

Du får dra över hit nån dag så vi får snacka<3

pöass

2010-03-18 @ 12:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0