Frågorna & Svar

sofie:Vem är egentligen RuTaN, ni umgås typ varje dag? :S är ni bästisar eller?
Svar: RuTaN som egentligen heter Emelie, vi gick i samma skola från 6 an till 9 an och lärde känna varandra så. Vi umgicks inte så mycket men vi hade ändå ett band mellan oss. Vi visste liksom vart vi hade varandra. Nu har vi umgåtts väldigt mycket den senaste månaden och det har varit kalas kul. Hon är en sjukt go tjej med underbar humor. Bästis jag får nog säga ja på den frågan. För jag räknar en bästis som en som står vid min sida i alla väder och erbjuder sig att komma över med treo när jag är sjuk. Sånt är så gulligt. Emelie är så gullig. Hoppas du fick svaret på frågan :D

anonym: du skriver aldrig om dina hundar med?
Svar: jag skriver lite om dom allt men vet inte riktigt, det händer inte så mycket med dom och så. men skriv gärna lite mer utvecklad avd du vill att jag ska berätta så gör jag gärna det.


Anonym: hur länge haru bloggat?
Svar: Jag har haft andra bloggar innan så i ca 2 år kanske. Men har tagit bort dom och gjort denna :D
Anonym:igen.. varför har du ingen kille, jag tycker du är assööött!
Svar: tack du, :D snällt sagt! Jo som jag berättat i tidigare inlägg så är jag inte redo att ha en relation. Jag är rädd för att bli sårad och jag har inte hittat the one.

anonym:
vem är det du får utbrott på hela tiden?
Svar: utbrott? haha, jag har mina dagar jag är mindre glad. Men aa några utbrott på gamla vänner och vänner som jag märkt är falska små as. & jag vet att det kanske är fel att skriva det på bloggen men jag tvingar heller ingen att läsa skiten jag skriver så :D

kendra:Vem är din favorit bloggare?
Eller läser du ens andras bloggar?
hur många djur har du?
Hur länge har du ridit?/ haft häst?
vad gör du på dagarna?
& avrför skaffade blogg?

Svar:
Många frågor va kul :D Jag har massa favorit bloggare, jag gillar Paow & kissies bloggar :D och såklart RuTaNs.
Jag har nu 3 hundar, jag har ridit i ca 5 år egen häst har jag haft i 3 år men sålt honom. På dagar just nu spenderar jag mycket tid med mina hundar och vännerna, och söker såklart jobb med. Jag började blogga för att det kändes bra att skriva av sig lite och det är fruktansvärt kul :D


loohla kommer massa frågor nu :D
favoritband?
Vad ska du göra i sommar?
Din första kärlek=
huur komemr det sig nu att du börjar må bra?
Varför har du mått dåligt?
bästa tvprogram?

Svar:  alltid kul med frågor:) jag har inget dirket favoritband men jag är lite såld på dead by april :) I sommar ska jag försöka jobba så mycket jag kan och sedan ska jag till turkiet med RuTaN :D
Jag vet inte avrför jag mår bra just nu det är kanske för att jag har rensat bland mina vänner och tagit bort dom som får mig att må dåligt. Jag har mycket dåligt självförtroende och jag har en vän som klankar ner mig rätt mycket och har bara mått lite dåligt bara allmänt.
Det är Navy Cis, desperate housewifes, couger town, greys anatomi. andra avenyn mm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0